måndagen den 24:e september 2012

Finns det något finare?

Bröllop alltså, det är nog det bästa jag vet! Jag sitter här leende och tänker att jag faktiskt var med när det här strålande vackra paret lovade varandra ett liv tillsammans...

 
Paret är av den kreativa och genomtänkta sorten, vilket inte undgick någon. Vigsel och fest hade orange och turkos som tema (kommer ni ihåg kortet?). Färgerna sågs naturligtvis på de snyggt designade häften som delades ut i kyrkan och på festen. I taken hängde rislampor och tyll-pompoms i rätt nyanser. På borden stod en härlig blandning av ljusstakar, fyndade på loppis och ommålade i kvällens färger. Givetvis gick också det mesta på dessertbordet i orange och turkos. Storartat! ☺






 
 
Nu är paret på väg till högre temperaturer och jag tror knappast att de kikar in här. Men om ni ändå skulle göra det, kära brudpar, TACK snälla för en underbar vigsel och fest! Ha det helt toppen i värmen och vågorna!

I brist på varmare länder ska jag själv ägna dagen åt
att ge SvenErik en extreme makover...
 
Ha det!
 
 
 
 

">