lördag 18 augusti 2012

UFO:n

Det börjar bli besvärande det här.... Att ha så många projekt på gång, men så lite att visa upp. UnFinished Objects alltså. Inte konstigt om tillvaron känns lite splittrad emellanåt...

Förutom kaklingshistorian som alla väntar på (jag också...detaljen som saknades var nästan på plats i torsdags, men så gick den sönder och vi fick börja om med just den...), så är detta lite av vad som är pågående...





Joråsåatt....det virkas och det stickas...det gör det... En del av det är faktiskt inte så långt ifrån färdigt. Men den översta här riskerar att kanske aldrig bli en pläd.... Det kanske blir en halsduk istället...?

Det här är ett schemalagt inlägg. Om allt går som jag vill ska jag besöka en fotoutställning idag. Håll tummarna för att allt går som jag vill, för då får jag kanske träffa någon klok och härlig...

Er önskar jag en underbar, underbar lördag!
Kramen!


...ehhh, kom på att jag också ger dotterns rum en makeover och roddar nytt på väggen
 i vardagsrummet....samtidigt som jag gör kuddar med textilfärg...






">