torsdag 19 juli 2012

Vilken Kicki-dag!

Och lite sent kan jag nu berätta att gårdagen blev så härlig som man kan önska sig. Malin, som känner mig väl, visste att en loppisrunda skulle falla i god jord. Särskilt som jag inte fick så mycket loppis under semestern. Sagt och gjort, turen gick via Borås och Frufällan till Alingsås. Med för mig helt nya loppisar, picknick vid en vacker sjö och cafébesök på dagordningen.

En riktigt fin stund vid en sjö. Det bjöds Malingjord god sallad med tillbehör.

Den mest överfulla loppis jag någonsin besökt. Ett äventyr att överhuvudtaget ta sig fram...

Kan hända visar jag fler bilder härifrån. Så fint. Och ni ser himlen va? Vilken dag!
Och som en total överraskning dök finaste Pernilla upp för en fika i Alingsås. Jag blev så himla glad. För er som inte vet så har Pernilla och jag lärt känna varandra genom bloggeriet och vi har bara träffats en gång tidigare Tack gulliga du för att du tog dig tid till fika med oss. Du förgyllde min dag!!!

Kvällen avslutades sedan hemma hos Malin, där hennes lika trevliga sambo hade lagat en underbar middag serverad med gott vin och hela Malins och min familj i sällskap. Tror ni att jag är nöjd med dagen? ☺

Nu ska jag åka och jobba! Och ni ska ha en underbar fortsatt dag!
Glöm för allt i världen inte Ernst ikväll!







">