fredag 27 juli 2012

Plåtlådor på köksstringen

Från In My House kommer lite ny plåtförvaring till kökets stringhyllor. För närvarande huserar de värmeljus och kronljus. Och så står de och trivs jämte zebrakopparna...





Jag är faktiskt en sån som njuter av levande ljus året om. Tycker absolut inte att man behöver låta det bli höst för att kura i soffan med tända ljus och en bok, virkning eller padda i knät. Tvärtom höjer levande sken mysfaktorn precis när som helst. Om man frågar mig.

Idag förärar jag min arbetsplats med närvaro under dagtid. Vilket i praktiken betyder att jag de första tre timmarna kämpar tappert med att hålla ögon öppna och hjärna hyfsat igång. Efter att ha lyckats ta mig 5,5 mil med bil utan att köra av vägen. Jag är helt enkelt inte genetiskt sammansatt för dagjobb. Ge mig en sen kväll eller en natt och jag kan i princip lova att leverera, men låt mig slippa gå upp vid den okristliga tiden 05:30... 

Kram på er!



">