tisdagen den 26:e juni 2012

Mitt i hetsen

Man måste också andas, precis som flera av er råder mig. Så det gör jag en stund.



Efter storhandling, tvätt och middag sätter jag mig med mannen på altanen och njuter av en kväll i sol och värme. Kaffet i handen och i skålen...




...LCHF-glass i godaste vaniljsmak. Efter kanontips från Jenny hastade jag till glassboxen och snokade reda på de två exemplar som fanns kvar i butiken. När andan är hämtad är det nu dags att hålla den och hasta vidare. Två pajer och marängbottnar ska tillverkas. Och så måste jag hitta ett sätt att få plats med matvaror till ett helt kompani i en kyl som redan är proppfull. Jag har beordrat familjen att äta så mycket de orkar. Vad blir nästa trick tro?


Och imorgon kommer den efterlängtade tonårssonen hem igen...





">